Ogłoszenie

Polecamy : nazwa serwera : CS-MAD.EU [4FuN] ip : 91.204.161.100:27046 rodzaj : NonSteam Sloty 22 __ Nazwa serwera : CS-MAD.EU [Surf] Ip : 91.204.161.100:27000 rodzaj : NonSteamwww.cs-mad.eu __ Nazwa serwera : CS-SERWER [Ganiany] ip : 212.180.143.9:27190 Sloty 20 Rodzaj : Nonsteam www.cs-serwer.pl__ Nazwa serwera [D]eath[R]un [POLAND] ip : 91.203.134.192:27085 rodzaj : NonSteam Sloty : 21 -www.cs-poland.pl Reklamujcie nas www.csgod.pun.pl !

#1 2009-03-21 22:30:36

p1szon

Global Moderator

8280983
Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 12
Punktów :   

Jak założyc serwer hLdS

Aby stworzyć własny serwer należy wejść w folder Valve który znajduje się na
dysku w którym zainstalowałeś CS-a. Następnie klikasz plik HLDS. Wtedy wykonujemy następujące czynności.


Game: Counter-Strike

Server Name: Twoja Nazwa

Map: Wybierasz Mapę

Network: LAN (jeśli NON STEAM) INTERNET ( jeśli STEAM)

Max Player: Zależy jaka masz prędkość neta.

Rcon Password: Wybierasz hasło.(nie podawaj go nikomu)

Następnie Klikamy Start Server i w lewym górnym rogu wyświetla nam się IP.

A o to pliki, które można edytować, a nawet należy :
# .../cstrike/motd.txt
- w pliku tym ustawiamy stronę tytułową., która pokazuje nam się po połączeniu z serwerem. Jak ktoś nie zna HTML to lepiej go nie ruszać
# .../cstrike/mapcycle.txt
- ustawiamy kolejność map, które maja się ładować po zakończeniu poprzedniej.
Nazwy map musza być zapisane w taki sposób Np. de_dust, cs_assault, aim_map.
# .../cstrike/server.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po włączeniu serwera. Komendy:
hostname nazwa_serwera - nazwa jaka ma mieć serwer allow_spectators 0/1 - wył./wł. ustala czy mogą grę obserwować spektatorzy
sv_aim 0/1 - wył./wł. auto namierzanie
sv_cheats 0/1 - wył./wł. kody
sv_maxspeed 320 - szybkość chodzenia, domyślnie 320
mp_buytime xx - czas na kupowanie (w minutach)
mp_roundtime xx - czas na rundę (w minutach)
mp_freezetime xx - czas bezruchu przed każdą runda (w sek.)
mp_c4timer xx - czas wybuchu bomby od położenia (w sek.)
mp_timelimit xx - długość gry na danej mapie
mp_autoteambalance 0/1 - wył./wł. auto balans graczy po każdej rundzie
mp_startmoney xxx - ilość pieniędzy na starcie
mp_autokick 0/1 - wył./wł. wykopywanie graczy za zabijanie swojego teamu
mp_flashlight 0/1 - wył./wł. zezwolenie na używanie latarki
mp_footsteps 0/1 - wył./wł. słyszenie kroków podczas chodzenia
mp_friendlyfire 0/1 - wył./wł. możliwość strzelania do swojego teamu
mp_maxrounds xx - maksymalna ilość rund przed zmiana mapy
mp_tkpunish 0/1 - wył./wł. zabijanie team kilerów po rozpoczęciu rundy.
# .../cstrike/listenserver.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po każdej zmianie mapy. Komendy tak jak wyżej.


SLOTY KTÓRE ODPOWIADAJĄ PRĘDKOŚCIOM NETA

256 kb/s = 4-6 miejsc
512 kb/s = 6-8 miejsc
1024 kb/s = 8-10 miejsc
2048 kb/s = 14 - 18 miejsc
3096 kb/s = 18 - 24 miejschttp://www.gts.pun.pl/help.php#img


Źródło: http://www.gsp.cba.pl


http://tmp3.glitery.pl/text/80/34/3-p1szon-8414.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rezydencja-surykatek.pun.pl www.secrafice.pun.pl www.konoha-shinobi.pun.pl www.wrestlingforever.pun.pl www.wszystko-o-bakugan.pun.pl